تماس با ما

کرج چهار راه هفت تیر مرکز کامپیوتر کیش طبقه زیر همکف واحد 9

تلفن تماس : 02634001832

سوالات اطلاعاتی

سوالات متداول

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید

سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت امارات پارت شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چگونه می توانم سفارش خود را لغو یا یک کالا را برگردانم؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه لغو یا مرجوعی سفارش خود با کارشناسان مجموعه در تماس باشید

آیا اقلامی را که به عنوان «در انبار موجود نیستند» مجدداً موجود خواهید کرد؟

برای اطلاع از موجود شدن کالاهای ناموجود میتوانید گزینه "موجود شد به من پیام بده" را در کنار محصول موردنظر خود انتخاب کنید تا در زمان موجود شدن کالا از طریق پیامک مطلع شوید.

نحوه ارسال سفارشات به چه صورت می باشد ؟

ارسال سفارشات شما مشتریان گرامی به سه روش تیپاکس برای شهرستان ها - روش پیک موتوری و دریافت حضوری محصول در کرج و تهران می باشد

اطلاعات در مورد ما

برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید