سوالات متداول
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید
سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد
وارد سایت امارات پارت شوید. روی گزینه سفارشهای من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آمادهسازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه لغو یا مرجوعی سفارش خود با کارشناسان مجموعه در تماس باشید
برای اطلاع از موجود شدن کالاهای ناموجود میتوانید گزینه "موجود شد به من پیام بده" را در کنار محصول موردنظر خود انتخاب کنید تا در زمان موجود شدن کالا از طریق پیامک مطلع شوید.
ارسال سفارشات شما مشتریان گرامی به سه روش تیپاکس برای شهرستان ها - روش پیک موتوری و دریافت حضوری محصول در کرج و تهران می باشد